Milion sympatyków ŚDM?
04 lipca 2011 | 10:57 | pb / ju. Ⓒ Ⓟ
Na kilka tygodni przed rozpoczęciem XXVI Światowego Dnia Młodzieży w Madrycie, jego organizatorzy rozpoczęli kampanię na rzecz zebrania miliona sympatyków na portalach społecznościowych na całym świecie.
Chodzi o to, by jak najwięcej ludzi wiedziało o ŚDM, bez względu na to, w jakim mieście się odbywa.
Aby tak się stało, każdy uczestnik ŚDM powinien stać się jego ambasadorem wśród swoich przyjaciół. ŚDM jest bowiem przede wszystkim świętem młodych, na które zapraszają oni swych rówieśników. Jest świętem wiary, na które wszyscy są zaproszeni. – Od nas zależy, by nikt nie przegapił tego święta – głosi spot reklamowy kampanii madryckiego Dnia.
ŚDM jest obecny od 2009 r. na Facebooku (w 21 językach), YouTube, Twitterze, Flickerze i Tuenti. Liczba jego sympatyków wzrasta. Obecnie jest ich już ponad 300 tys. z 82 państw.
Już ponad milion razy internauci wyświetlili filmy z kanału ŚDM na YouTube.
cieszymy się, że odwiedzasz nasz portal. Jesteśmy tu dla Ciebie!
Każdego dnia publikujemy najważniejsze informacje z życia Kościoła w Polsce i na świecie. Jednak bez Twojej pomocy sprostanie temu zadaniu będzie coraz trudniejsze.
Dlatego prosimy Cię o wsparcie portalu eKAI.pl za pośrednictwem serwisu Patronite.
Dzięki Tobie będziemy mogli realizować naszą misję. Więcej informacji znajdziesz tutaj.