„Gość Niedzielny” nadal liderem wśród tygodników opinii
22 kwietnia 2010 | 09:57 | mk, aw / maz Ⓒ Ⓟ
„Gość Niedzielny” jest nadal liderem wśród największych tygodników opinii w Polsce. Z danych Związku Dystrybucji i Kontroli Prasy wynika, że pod względem sprzedaży czasopismo utrzymuje nieprzerwanie swoją pozycję od grudnia 2009 r.
W lutym, ze sprzedażą na poziomie 139019 egz., tygodnik zanotował ponad 5-proc. wzrost w porównaniu z tym samym miesiącem roku ubiegłego. Tuż za nim znalazła się „Polityka”, której sprzedano w badanym okresie o 4705 egz. mniej niż „Gościa”. Tym samym zanotowała ponad 10-proc. spadek sprzedaży w stosunku do tego samego miesiąca 2009 r.
Na trzecim miejscu uplasował się „Newsweek Polska” – 106454 egz., na czwartym „Wprost”, którego sprzedaż była o ponad 30 proc. mniejsza niż w tym samym miesiącu roku ubiegłego. Sprzedaż „Tygodnika Powszechnego” wynosiła w lutym 2010 roku 21,8 tys. egz., czyli o 4,9 proc. więcej niż w analogicznym miesiącu 2009 roku.
„Przewodnik Katolicki” zanotował sprzedaż w wysokości 28372, co oznacza spadek o 0,03 proc. w badanym okresie. Tygodnik „Niedziela” nie jest członkiem ZDKP i nie udostępnia danych sprzedażowych.
cieszymy się, że odwiedzasz nasz portal. Jesteśmy tu dla Ciebie!
Każdego dnia publikujemy najważniejsze informacje z życia Kościoła w Polsce i na świecie. Jednak bez Twojej pomocy sprostanie temu zadaniu będzie coraz trudniejsze.
Dlatego prosimy Cię o wsparcie portalu eKAI.pl za pośrednictwem serwisu Patronite.
Dzięki Tobie będziemy mogli realizować naszą misję. Więcej informacji znajdziesz tutaj.