Drukuj Powrót do artykułu

Włochy: głosowanie na patrona internetu

02 października 2002 | 17:22 | jpt //mr Ⓒ Ⓟ

Włoska witryna „Święci, błogosławieni i świadkowie” zaprasza internautów do głosowania na patrona sieci.
Wśród 8 tys. dotychczas oddanych głosów pojawiło się aż 2.700 kandydatów. Jak na razie za patrona internetu uważa się św. Izydora z Sewilli (560-636). Utrzymuje się on w rankingu na 5. miejscu z 4,14 proc. głosów.
Pierwsze miejsce przy aż 37 proc. głosów uzyskał do chwili obecnej św. Alfons Maria de Liguori, biskup i doktor Kościoła, autor 111 książek. Ma on największe szansę na zostanie na stałe patronem internetu.
Za nim uplasował się św. Jan Bosko (28 proc. głosów). Trzecie miejsce zajmuje Archanioł Gabriel „stworzony do komunikowania par excellence” (23 proc. głosów), a czwarte nieznana szerzej św. Tekla z Iconion (dzisiaj tureckie miasto Konya w Anatolii). Jej pisma cieszyły się ogromną popularnością w starożytnym chrześcijańskim Wschodzie i Zachodzie. Św. Tekla pełni już rolę obrończyni przed chorobami wirusowymi.
Głosowanie odbywa się na stronach |www.santibeati.it.|

Drogi Czytelniku,
cieszymy się, że odwiedzasz nasz portal. Jesteśmy tu dla Ciebie!
Każdego dnia publikujemy najważniejsze informacje z życia Kościoła w Polsce i na świecie. Jednak bez Twojej pomocy sprostanie temu zadaniu będzie coraz trudniejsze.
Dlatego prosimy Cię o wsparcie portalu eKAI.pl za pośrednictwem serwisu Patronite.
Dzięki Tobie będziemy mogli realizować naszą misję. Więcej informacji znajdziesz tutaj.
Wersja do druku
Nasza strona internetowa używa plików cookies (tzw. ciasteczka) w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Możesz określić warunki przechowywania cookies na Twoim urządzeniu za pomocą ustawień przeglądarki internetowej.
Administratorem danych osobowych użytkowników Serwisu jest Katolicka Agencja Informacyjna sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (KAI). Dane osobowe przetwarzamy m.in. w celu wykonania umowy pomiędzy KAI a użytkownikiem Serwisu, wypełnienia obowiązków prawnych ciążących na Administratorze, a także w celach kontaktowych i marketingowych. Masz prawo dostępu do treści swoich danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu, a także prawo do przenoszenia danych. Szczegóły w naszej Polityce prywatności.