Drukuj Powrót do artykułu

Apel ZWRM: przestańcie atakować Radio Maryja

23 grudnia 2001 | 16:47 | js //mr Ⓒ Ⓟ

Członkowie Zespołu Wspierania Radia Maryja zwrócili się w liście otwartym do mediów o opamiętanie w atakach na Radio Maryja, o. Tadeusza Rydzyka i Rodzinę Radia Maryja.

Autorzy listu apelują o refleksję w czasie świąt Bożego Narodzenia, której rezultatem będzie „zaprzestanie ataków i stosowania nieetycznych metod zwalczania Radia Maryja i o. Tadeusza Rydzyka”. Szczególną prośbę kierują oni do katolików, którzy włączają się w te ataki. – Zaprzestańcie stosowania metod będących zaprzeczeniem Ewangelii – czytamy.
Zdaniem zespołu, Radio Maryja od początku swojej działalności jest zwalczane przez media. – Kłamstwo i manipulacja, obelgi i donosy, brak zwyczajnej uczciwości w przywoływaniu wypowiedzi osób lub zachowań, tworzenie tzw.faktów prasowych, które nie mają nic wspólnego z rzeczywistością – to typowe środki walki z Radiem Maryja – wyliczają autorzy.
Zespół Wspierania Radia Maryja uważa, że celem takich ataków jest walka z Kościołem i chęć poróżnienia katolików.

Drogi Czytelniku,
cieszymy się, że odwiedzasz nasz portal. Jesteśmy tu dla Ciebie!
Każdego dnia publikujemy najważniejsze informacje z życia Kościoła w Polsce i na świecie. Jednak bez Twojej pomocy sprostanie temu zadaniu będzie coraz trudniejsze.
Dlatego prosimy Cię o wsparcie portalu eKAI.pl za pośrednictwem serwisu Patronite.
Dzięki Tobie będziemy mogli realizować naszą misję. Więcej informacji znajdziesz tutaj.
Wersja do druku
Nasza strona internetowa używa plików cookies (tzw. ciasteczka) w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Możesz określić warunki przechowywania cookies na Twoim urządzeniu za pomocą ustawień przeglądarki internetowej.
Administratorem danych osobowych użytkowników Serwisu jest Katolicka Agencja Informacyjna sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (KAI). Dane osobowe przetwarzamy m.in. w celu wykonania umowy pomiędzy KAI a użytkownikiem Serwisu, wypełnienia obowiązków prawnych ciążących na Administratorze, a także w celach kontaktowych i marketingowych. Masz prawo dostępu do treści swoich danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu, a także prawo do przenoszenia danych. Szczegóły w naszej Polityce prywatności.