Drukuj Powrót do artykułu

Czy Bóg istnieje? – reklama kampanii społecznej

05 maja 2009 | 11:42 | maz Ⓒ Ⓟ

Reklama telewizji New Moment New Ideas Company wyprodukowana dla Ministerstwa Edukacji i Nauki Rządu Republiki Macedońskiej. Kampania społeczna (seria reklam) promująca edukację.

Tytuł reklamy: Religia także jest wiedzą. Powrót religii do szkoły.

Tytuł kampanii: Wiedza to siła.

Tłumaczenie dialogu:

– Udowodnię, że jeśli Bóg istnieje, to jest zły. Czy Bóg stworzył wszystko co istnieje? Jeśli Bóg stworzył wszystko co istnieje, stworzył także zło. A to oznacza, że Bóg jest zły.

– Przepraszam, czy zimno istnieje?

– Cóż to za pytanie? Oczywiście, że istnieje. Czy nigdy nie było wam zimno?

– W rzeczywistości, proszę pana, zimno nie istnieje. Zgodnie z prawami fizyki to, co uważamy za zimno jest brakiem gorąca. Profesorze, a czy istnieje ciemność?

– Oczywiście.

– Myli się pan, ciemność także nie istnieje. Ciemność jest w rzeczywistości brakiem światła. Światło możemy badać, a ciemność nie. Zło nie istnieje. To jest jak zimno i ciemność. Bóg nie stworzył zła. Zło jest wynikiem tego, co się stało kiedy człowiek nie miał w sercu miłości Boga. (Albert Einstein 1879 – 1955)

Drogi Czytelniku,
cieszymy się, że odwiedzasz nasz portal. Jesteśmy tu dla Ciebie!
Każdego dnia publikujemy najważniejsze informacje z życia Kościoła w Polsce i na świecie. Jednak bez Twojej pomocy sprostanie temu zadaniu będzie coraz trudniejsze.
Dlatego prosimy Cię o wsparcie portalu eKAI.pl za pośrednictwem serwisu Patronite.
Dzięki Tobie będziemy mogli realizować naszą misję. Więcej informacji znajdziesz tutaj.
Wersja do druku
Nasza strona internetowa używa plików cookies (tzw. ciasteczka) w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Możesz określić warunki przechowywania cookies na Twoim urządzeniu za pomocą ustawień przeglądarki internetowej.
Administratorem danych osobowych użytkowników Serwisu jest Katolicka Agencja Informacyjna sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (KAI). Dane osobowe przetwarzamy m.in. w celu wykonania umowy pomiędzy KAI a użytkownikiem Serwisu, wypełnienia obowiązków prawnych ciążących na Administratorze, a także w celach kontaktowych i marketingowych. Masz prawo dostępu do treści swoich danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu, a także prawo do przenoszenia danych. Szczegóły w naszej Polityce prywatności.