Drukuj Powrót do artykułu

Gdańsk: akcja Fundacji Hospicyjnej "kolorowy piórnik" dla osieroconych dzieci

16 sierpnia 2010 | 11:31 | als Ⓒ Ⓟ

Fundacja Hospicyjna w ramach Funduszu Dzieci Osieroconych prowadzi akcję Kolorowy Piórnik. Zbiera zeszyty, kredki, czy bloki rysunkowe Osoby bądź firmy, które chciałyby wesprzeć dzieci mogą jeszcze przez 2 dni – do 18 sierpnia wpłacać pieniądze.

– Chcemy pomóc hospicjom i wyposażyć do szkoły osierocone dzieci będące pod ich opieką – mówi Justyna Ziętek z Fundacji Hospicyjnej w Gdańsku. – Potrzebne są zeszyty, atlasy, książki, kolorowe papiery, bloki rysunkowe. Kupimy wszystkie niezbędne rzeczy potrzebne uczniom w szkole i w przedszkolu – dodaje Ziętek.

Jak podkreśla Piotr Kławsiuć z Fundacji Hospicyjnej "osierocenie to dla dziecka często wstrząs psychiczny. Jednak często dodatkowo towarzyszą temu dodatkowe problemy, m.in. związane z sytuacją materialną rodziny." Dlatego też Fundacja Hospicyjna utworzyła Fundusz Dzieci Osieroconych. – Dzięki temu – jak mówi Kławsiuć – osierocone dzieci biorą udział w darmowych wycieczkach i koloniach czy otrzymują dofinansowanie do kursów edukacyjnych i hobbystycznych.

Wyprawki Fundacja Hospicyjna wyśle pod koniec wakacji. Trafią one do 300 osieroconych dzieci z całego kraju. Koszt jednej wyprawki to 100 zł. Pieniądze mogą wpłacać zarówno osoby prywatne, jak i firmy na konto Fundacji Hospicyjnej do 18 sierpnia. Numer konta 72 1540 1098 2001 5562 4727 0001. Szczegóły akcji na stronie ww.httz.pl.

Wersja do druku

Nasza strona internetowa używa plików cookies (tzw. ciasteczka) w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Możesz określić warunki przechowywania cookies na Twoim urządzeniu za pomocą ustawień przeglądarki internetowej.
Administratorem danych osobowych użytkowników Serwisu jest Katolicka Agencja Informacyjna sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (KAI). Dane osobowe przetwarzamy m.in. w celu wykonania umowy pomiędzy KAI a użytkownikiem Serwisu, wypełnienia obowiązków prawnych ciążących na Administratorze, a także w celach kontaktowych i marketingowych. Masz prawo dostępu do treści swoich danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu, a także prawo do przenoszenia danych. Szczegóły w naszej Polityce prywatności.