Drukuj Powrót do artykułu

Gemius/PBI wskazuje liderów serwisów religijnych

10 października 2019 | 14:03 | wirtualnemedia.pl, lk / pz | Warszawa Ⓒ Ⓟ

Sample Fot. Glenn Carstens-Peters / Unsplash

Deon.pl jest najpopularniejszym w Polsce serwisem o tematyce religijnej, natomiast najwięcej odsłon zanotował Gosc.pl, serwis internetowy „Gościa Niedzielnego”. W czołówce popularnych serwisów religijnych jest także polska edycja Aleteia.org, której partnerem Katolicka Agencja Informacyjna – wynika z badania Gemius/PBI przytoczonego przez serwis Wirtualnemedia.pl

Wirtualnemedia.pl podają, że zgodnie z badaniem Gemius/PBI w sierpniu odwiedziło Deon.pl 1,22 mln realnych użytkowników, co stanowi 4,36 proc. wszystkich polskich internautów. Wykonali oni na stronie 8,07 mln odsłon.

Z kolei Gosc.pl, serwis internetowy „Gościa Niedzielnego”, przy 765,1 tys. odwiedzających zanotował 12,09 mln odsłon. W Deon.pl internauta wykonał średnio 6,6 odsłony, a w Gosc.pl – 15,8 odsłony.

Jeszcze lepszy wynik osiągnęła pod tym względem witryna jw.org skierowana do świadków Jehowy – 307,5 tys. użytkowników wygenerowało tam 14,65 mln odsłon. Na każdego użytkownika przypadło zatem średnio 47,6 odsłony.

Po ponad milion odsłon zanotowały serwis tygodnika katolickiego “Niedziela” – Niedziela.pl (300,4 tys. użytkowników i 1,68 mln odsłon), Wiara.pl (381,9 tys. użytkowników i 1,49 mln odsłon) oraz Opoka.org.pl (367,8 tys. użytkowników i 1,09 mln odsłon), a po prawie milion – Stacja7.pl (427,5 tys. odwiedzających i 980,9 tys. odsłon), Brewiarz.pl (199,7 tys. użytkowników i 944 tys. odsłon) oraz Aleteia.org (466,3 tys. odwiedzających i 938,4 tys. odsłon).

Z miesiąca na miesiąc Deon.pl zanotował spadek o 272 tys. użytkowników (18,2 proc.) i 375,9 tys. odsłon (4,4 proc.). Zmalała też liczba odwiedzających Brewiarz.pl (o 79,7 tys. czyli 28,5 proc.), Niedziela.pl (o 7,3 tys., 2,4 proc.) i jw.org (o 3,6 tys., 1,2 proc.).

Za to Gosc.pl zyskał 167,5 tys. odwiedzających i 4,66 mln odsłon (to odpowiednio 28 i 62,7 proc. w górę). Stacja7.pl osiągnęła wzrost o 160,8 tys. użytkowników i 173,1 tys. odsłon (60,3 i 21,4 proc.), a Wiara.pl o 91,8 tys. użytkowników i 147,9 tys. odsłon (31,6 i 11 proc.).

Z kolei liczba odwiedzających Gloria.tv zwiększyła się o 193,7 tys., czyli aż o 114,3 proc.

Wersja do druku

Nasza strona internetowa używa plików cookies (tzw. ciasteczka) w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Możesz określić warunki przechowywania cookies na Twoim urządzeniu za pomocą ustawień przeglądarki internetowej.
Administratorem danych osobowych użytkowników Serwisu jest Katolicka Agencja Informacyjna sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (KAI). Dane osobowe przetwarzamy m.in. w celu wykonania umowy pomiędzy KAI a użytkownikiem Serwisu, wypełnienia obowiązków prawnych ciążących na Administratorze, a także w celach kontaktowych i marketingowych. Masz prawo dostępu do treści swoich danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu, a także prawo do przenoszenia danych. Szczegóły w naszej Polityce prywatności.