Gigant przetwórstwa żywności broni życia
17 lipca 2012 | 09:56 | rk/LifeSiteNews / rk Ⓒ Ⓟ
20 ciężarówek z wielkimi zdjęciami uśmiechniętych dzieci to wkład JTM Food Group – jednej z największych w USA firm zajmujących się przetwórstwem i sprzedażą żywności – w kampanię na rzecz obrony życia.
Firma z Cincinnati w stanie Ohio, która dostarcza gotowe posiłki do szkół, restauracji, organizacji rządowych i wojskowych, uważa, że bycie pro-life się opłaca, oraz, że to nieodłączna cześć jej tradycji rodzinnych i biznesowych.
Na tylnych klapach każdej z ciężarówek amerykańskiego potentata żywieniowego obok zdjęcia uśmiechniętych dzieci widnieje napis: „Życie, co za piękny wybór”. Na dole zaś: „JTM – firma broniąca prawa do życia”.
Według Tony’ego Maasa, który wraz z trzema swymi braćmi kieruje spółką, akcja jest okazją, do złożenia świadectwa. Przyznaje, że poglądy nt. obrony dzieci nienarodzonych zostały im przekazane w spadku przez „wyjątkowo katolickich” rodziców i dziadków, którzy uważali, że po legalizacji aborcji w USA najwięcej modlitwy będą potrzebowały matki dokonujące aborcji i cierpiące z tego powodu.
Ciężarówki firmy JTM Food Group z pozytywnym przesłaniem pro-life jeżdżą już po Stanach od 15 lat. Dotąd, jak twierdzi Tony, nikt nie skarżył się z tego powodu. „Nie ma nic ważniejszego na tym świecie niż próbować przybliżyć ludzi do prawdy, gdyż wielu z powodu swej niewiedzy żyje w cierpieniu” – dodaje.
Tylko w ubiegłym roku sprzedaż produktów firmy JTM wyniosła 100 mln dolarów.
cieszymy się, że odwiedzasz nasz portal. Jesteśmy tu dla Ciebie!
Każdego dnia publikujemy najważniejsze informacje z życia Kościoła w Polsce i na świecie. Jednak bez Twojej pomocy sprostanie temu zadaniu będzie coraz trudniejsze.
Dlatego prosimy Cię o wsparcie portalu eKAI.pl za pośrednictwem serwisu Patronite.
Dzięki Tobie będziemy mogli realizować naszą misję. Więcej informacji znajdziesz tutaj.