„Gość Niedzielny” na czele rankingu polskich tygodników
22 kwietnia 2014 | 13:25 | ps, mp / br Ⓒ Ⓟ
W lutym 2014 r. „Gość Niedzielny” był liderem sprzedaży wśród tygodników opinii. Według raportu przygotowanego przez branżowy portal Wirtualnemedia.pl, "Gość Niedzielny" sprzedawał średnio ponad 137 tys egz. tygodniowo.
W porównaniu do lutego 2013 roku sprzedaż była niższa o ponad 4 proc. Drugie miejsce w tym zestawieniu zajęła „Polityka”. Jej średnia sprzedaż ogółem wyniosła ponad 120 tys. egz. i była niższa o ponad 4 proc od ubiegłorocznej.
Ostatnie miejsce na podium zajął „Newsweek” ze sprzedażą na poziomie 117 tys. egz. Sprzedaż tego tygodnika była również niższa od tej z lutego 2013 roku o ponad 2 proc.
Tuż za podium na czwartą pozycję awansował tygodnik „W Sieci” ze średnią sprzedażą ogółem na poziomie ponad 78 tys., po spadku o 23 proc.
Kolejne miejsce zajął „Tygodnik Do Rzeczy”, (ponad 68 tys. egz.), który zanotował największy spadek w zestawieniu, wynoszący ponad 40 proc. Z kolei największy wzrost sprzedaży zanotował „Tygodnik Powszechny”. Jego wynik zwiększył się o ponad 2 proc. i wyniósł ponad 16 tys. egz.
cieszymy się, że odwiedzasz nasz portal. Jesteśmy tu dla Ciebie!
Każdego dnia publikujemy najważniejsze informacje z życia Kościoła w Polsce i na świecie. Jednak bez Twojej pomocy sprostanie temu zadaniu będzie coraz trudniejsze.
Dlatego prosimy Cię o wsparcie portalu eKAI.pl za pośrednictwem serwisu Patronite.
Dzięki Tobie będziemy mogli realizować naszą misję. Więcej informacji znajdziesz tutaj.