Drukuj Powrót do artykułu

“Gość Niedzielny” na czele rankingu polskich tygodników

22 kwietnia 2014 | 13:25 | ps, mp / br Ⓒ Ⓟ

W lutym 2014 r. „Gość Niedzielny” był liderem sprzedaży wśród tygodników opinii. Według raportu przygotowanego przez branżowy portal Wirtualnemedia.pl, "Gość Niedzielny" sprzedawał średnio ponad 137 tys egz. tygodniowo.

W porównaniu do lutego 2013 roku sprzedaż była niższa o ponad 4 proc. Drugie miejsce w tym zestawieniu zajęła „Polityka”. Jej średnia sprzedaż ogółem wyniosła ponad 120 tys. egz. i była niższa o ponad 4 proc od ubiegłorocznej.

Ostatnie miejsce na podium zajął „Newsweek” ze sprzedażą na poziomie 117 tys. egz. Sprzedaż tego tygodnika była również niższa od tej z lutego 2013 roku o ponad 2 proc.

Tuż za podium na czwartą pozycję awansował tygodnik „W Sieci” ze średnią sprzedażą ogółem na poziomie ponad 78 tys., po spadku o 23 proc.

Kolejne miejsce zajął „Tygodnik Do Rzeczy”, (ponad 68 tys. egz.), który zanotował największy spadek w zestawieniu, wynoszący ponad 40 proc. Z kolei największy wzrost sprzedaży zanotował „Tygodnik Powszechny”. Jego wynik zwiększył się o ponad 2 proc. i wyniósł ponad 16 tys. egz.

Wersja do druku
Nasza strona internetowa używa plików cookies (tzw. ciasteczka) w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Możesz określić warunki przechowywania cookies na Twoim urządzeniu za pomocą ustawień przeglądarki internetowej.
Administratorem danych osobowych użytkowników Serwisu jest Katolicka Agencja Informacyjna sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (KAI). Dane osobowe przetwarzamy m.in. w celu wykonania umowy pomiędzy KAI a użytkownikiem Serwisu, wypełnienia obowiązków prawnych ciążących na Administratorze, a także w celach kontaktowych i marketingowych. Masz prawo dostępu do treści swoich danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu, a także prawo do przenoszenia danych. Szczegóły w naszej Polityce prywatności.