Drukuj Powrót do artykułu

„Gość Niedzielny” pierwszy

19 sierpnia 2011 | 13:09 | mdr / ju. Ⓒ Ⓟ

Średnia sprzedaż „Gościa Niedzielnego” w pierwszym półroczu roku 2011 wyniosła 145 340 egzemplarzy. Plasuje to „Gościa” na pierwszym miejscu wśród tygodników opinii w Polsce.

W porównaniu do tego samego okresu w roku ubiegłym stanowi to wzrost o 0,6 proc.

Drugą pozycję zajęła „Polityka” z liczbą 134 908 egz. (spadek o 5,5% proc.), zaś na trzecim miejscu znalazł się sprzedawany od lutego br. tygodnik „Uważam Rze”, osiągając w ciągu 5 miesięcy średnie rozpowszechnianie płatne – 129 594 egz.

Dalsze miejsca przypadły tygodnikom „Wprost” oraz „Newsweek Polska”, które zanotowały sprzedaż odpowiednio 113 691 egz. ( wzrost o 30,2 proc.) i 110 284 egz (spadek o 6,6 proc.).

Jednocześnie największy wzrost sprzedaży zanotowała „Gazeta Polska” – 74 499 egzemplarzy sprzedanych w pierwszych sześciu miesiącach tego roku to o 101,6 proc. więcej niż w 2010 r.

Zarówno „Przewodnik Katolicki” jak i „Tygodnik Powszechny” odnotowały niewielkie spadki sprzedaży (odpowiednio o 1,7 proc. i 2,8 proc.).

Tygodnik „Niedziela” nie należy do ZKDP i nie udostępnia swoich danych sprzedażowych. mdr / Katowice

Wersja do druku
Nasza strona internetowa używa plików cookies (tzw. ciasteczka) w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Możesz określić warunki przechowywania cookies na Twoim urządzeniu za pomocą ustawień przeglądarki internetowej.
Administratorem danych osobowych użytkowników Serwisu jest Katolicka Agencja Informacyjna sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (KAI). Dane osobowe przetwarzamy m.in. w celu wykonania umowy pomiędzy KAI a użytkownikiem Serwisu, wypełnienia obowiązków prawnych ciążących na Administratorze, a także w celach kontaktowych i marketingowych. Masz prawo dostępu do treści swoich danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu, a także prawo do przenoszenia danych. Szczegóły w naszej Polityce prywatności.