„Gość Niedzielny” sprzedaje się lepiej niż „Newsweek” i „Wprost”
20 czerwca 2008 | 16:15 | jd//po Ⓒ Ⓟ
Katolicki magazyn „Gość Niedzielny” sprzedaje się lepiej niż „Newsweek” i „Wprost” – wynika z najnowszych danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy.
W kwietniu br. „Gość Niedzielny” rozchodził się w liczbie ponad 132 tys. egzemplarzy tygodniowo. To o 4 proc. mniej niż w kwietniu roku ubiegłego. W tym samym czasie „Newsweek Polska” sprzedawał się w liczbie ponad 123 tys. egzemplarzy, czyli o 9 tys. egzemplarzy mniej niż „Gość Niedzielny”. Sprzedaż „Wprost”, czyli kolejnego pisma na liście najpoczytniejszych tygodników opinii, spadła w porównaniu do kwietnia roku ubiegłego o 32 proc. do poziomu 105,4 tys.
Pogorszenie sprzedaży (o 13,3 proc.) zanotował także lider rankingu, czyli „Polityka”, której tygodniowa sprzedaż wyniosła średnio ponad 150 tys. egz. Na dalszych miejscach znalazły się: „Przekrój” (około 77 tys. egz.) i „Przewodnik Katolicki” (około 28,5 tys. egz.)
cieszymy się, że odwiedzasz nasz portal. Jesteśmy tu dla Ciebie!
Każdego dnia publikujemy najważniejsze informacje z życia Kościoła w Polsce i na świecie. Jednak bez Twojej pomocy sprostanie temu zadaniu będzie coraz trudniejsze.
Dlatego prosimy Cię o wsparcie portalu eKAI.pl za pośrednictwem serwisu Patronite.
Dzięki Tobie będziemy mogli realizować naszą misję. Więcej informacji znajdziesz tutaj.