Drukuj Powrót do artykułu

„Gość Niedzielny” utrzymuje pozycję lidera

26 marca 2010 | 09:54 | mk, jd Ⓒ Ⓟ

Styczeń jest drugim miesiącem z kolei, w którym „Gość Niedzielny” utrzymał pierwsze miejsce pod względem sprzedaży wśród tygodników opinii. „Gość ”, ze sprzedażą na poziomie 139 693 egz., zanotował wzrost sprzedaży o 7 proc. w stosunku do tego samego miesiąca roku ubiegłego – wynika z danych Związku Kontroli i Dystrybucji Prasy. Był to jedyny wzrost sprzedaży wśród tygodników.

Tuż za nim uplasowała się „Polityka”, która sprzedała się w ilości 134 537 egz., czyli o 8 proc. mniej niż w analogicznym miesiącu 2009 roku. „Newsweek Polska”, ze sprzedażą na poziomie 104 459 egz. i 1 proc. spadkiem sprzedaży w stosunku do stycznia 2009 roku, znalazł się na trzecim miejscu. Na czwartej pozycji uplasował się „Wprost”, którego sprzedaż była o 34 proc. mniejsza niż w tym samym miesiącu roku ubiegłego. „Przewodnik Katolicki” sprzedał się w wysokości 28 301, notując spadek sprzedaży o 0,28 proc w badanym okresie czasu. Sprzedaż „Tygodnika Powszechnego” wynosiła w styczniu 2010 roku 16 948 egz., ponad 22 proc. mniej niż w analogicznym miesiącu 2009 roku. Tygodnik „Niedziela” nie jest członkiem ZDKP i nie udostępnia danych sprzedażowych.

Wersja do druku
Nasza strona internetowa używa plików cookies (tzw. ciasteczka) w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Możesz określić warunki przechowywania cookies na Twoim urządzeniu za pomocą ustawień przeglądarki internetowej.
Administratorem danych osobowych użytkowników Serwisu jest Katolicka Agencja Informacyjna sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (KAI). Dane osobowe przetwarzamy m.in. w celu wykonania umowy pomiędzy KAI a użytkownikiem Serwisu, wypełnienia obowiązków prawnych ciążących na Administratorze, a także w celach kontaktowych i marketingowych. Masz prawo dostępu do treści swoich danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu, a także prawo do przenoszenia danych. Szczegóły w naszej Polityce prywatności.