Drukuj Powrót do artykułu

Inspirujący ludzie, prosty przekaz i autentyczne świadectwa

15 grudnia 2019 | 05:58 | rl Ⓒ Ⓟ

Sample Materiały prasowe organizatora

Beat box, inspirujący ludzie, prosty przekaz, luźna forma i autentyczne świadectwa – to coś, co porwało tłumy młodych ludzi w 60 szkołach rozlokowanych w różnych częściach Polski w ramach cyklu spotkań „Znajdź pomysł na siebie”. Wszystko to za sprawą wspaniałych ludzi z zespołu Full Power Spirit, którzy poprzez współpracę z organizatorami projektu – stowarzyszeniem Muza Dei – wzięli na siebie odpowiedzialność zaszczepienia w młodzieży pasji, chęci podążania za marzeniami oraz pragnieniem życia pełnego dobra, rozwijania talentów oraz wolności od uzależnień i przemocy.

Projekt „Znajdź pomysł na siebie” organizowany jest przez stowarzyszenie Muza Dei – nowoczesną organizację pozarządową, której głównym celem jest promowanie polskiej kultury oraz wspieranie więzi rodzinnych, a więc także dbałość o młodego człowieka. Aby jak najlepiej dotrzeć do młodzieży, organizatorzy weszli we współpracę ze znanym i lubianym polskim zespołem hip-hopowym, reprezentującym wartości chrześcijańskie. To właśnie oni – Mirek Kirczuk, Marek Dzyr oraz beat-boxera PRYK zrobili prawdziwe show dla młodych ludzi, które poza walorami artystycznymi i dobrą zabawą, dostarczyło uczestnikom wiele wartości i refleksji dotyczących ich codziennego życia, planów, marzeń oraz realizacji pasji i talentów.

„Gościliśmy wspaniałych mistrzów, którzy mogli pokazać wartości, które rozgraniczają dobro i zło, wskazują na autorytety, a nie na celebrytów i popularności. W tym świecie zagubionym, w przestrzeni odrealnionej nauczono nas, nauczycieli, wychowawców, żeby kłaść większy nacisk na to, żeby wskazywać te dobre cechy, uczyć wychowanków umiejętności przegrywania, ale również radości z tego, co niesie sukces”. – mówi Pani Jolanta Smuniewska, Dyrektor SP2 w Otwocku. Takie rekomendacje zostawiają w organizatorach i wszystkich zaangażowanych w projekt, poczucie, że ta inicjatywa ma głęboki sens i warto ją kontynuować w przyszłym roku.

Ambasadorami projektu są znani artyści, dziennikarze, a także ludzie ze świata biznesu. Wśród nich znajdziemy: Mateusza Banaszkiewicza, Martę Januszewską, Dominikę Chorosińską, Olgę Szomańską, Andrzeja Sobczyka, Agnieszkę Cudzich oraz Macieja Gnyszkę, który w jednym z wywiadów mówi bardzo przejmujące słowa o wychowaniu dzisiejszego pokolenia: „Ich rodzice muszą mieć dla nich czas i ich kochać. Tymczasem ludzie dziś mają mało dzieci, bo – przynajmniej deklaratywnie – bardzo je kochają i chcą je porządnie wychować. Jednak w związku z tym, że najciężej jest mieć mało dzieci, wymiękają i szukają coraz to nowych profesjonalnie świadczonych usług rozwojowych, które trzeba sfinansować, by mimo trudności wychować ideał. Dlatego też nie mają czasu na wychowanie, ani choćby na spędzanie razem czasu, przez co zamiast populacji ideałów, rośnie nam populacja pokrzywdzonych emocjonalnie ludzi z wielkimi pretensjami. I to na dodatek nie kochanych, bo nie ma czasu na miłość w takiej konfiguracji”.

Być może wypełnieniem tej luki, której doświadczają młodzi ludzie jest właśnie projekt „Znajdź pomysł na siebie”. Oby więcej takich dzieł, której pomagają młodemu, często zagubionemu człowiekowi.

Projekt dofinansowany jest ze środków Funduszu Sprawiedliwości, którego dysponentem jest Minister Sprawiedliwości.

 

 

Wersja do druku
Nasza strona internetowa używa plików cookies (tzw. ciasteczka) w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Możesz określić warunki przechowywania cookies na Twoim urządzeniu za pomocą ustawień przeglądarki internetowej.
Administratorem danych osobowych użytkowników Serwisu jest Katolicka Agencja Informacyjna sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (KAI). Dane osobowe przetwarzamy m.in. w celu wykonania umowy pomiędzy KAI a użytkownikiem Serwisu, wypełnienia obowiązków prawnych ciążących na Administratorze, a także w celach kontaktowych i marketingowych. Masz prawo dostępu do treści swoich danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu, a także prawo do przenoszenia danych. Szczegóły w naszej Polityce prywatności.