Jak aktywizować użytkowników? Odsyłacz “mailto:” w praktyce
03 lipca 2021 | 07:00 | marketing | Warszawa Ⓒ Ⓟ
Świetny, atrakcyjny landing page, skrojony pod potrzeby potencjalnego użytkownika to prawdziwy skarb. Może być doskonałą bazą do dobrze prosperującego sklepu internetowego, ale i wpisywać się w artystyczne wizje twórców blogów lub vlogów. Panuje tu pełna dowolność. Wśród liderów kreatorów tych pierwszych, przyciągających wzrok stron lądowania są Landingi. To prosty i bardzo funkcjonalny kreator pozwalający szybko stworzyć odpowiedni szablon. Okazuje się, że zastosowanie kilku prostych tricków pozwoli aktywizować zdobytych użytkowników, oraz dać nam szansę na zwiększenie ogólnego ruchu na stronie. Jednym ze sposobów jest umieszczenie w treści landing page’a tak zwanego odsyłacza pocztowego, czy inaczej link przekierowania “mailto:”. To nic innego, jak prosty link do wysłania wiadomości mailowej, uruchamiający użytkownikowi jego domyślny program pocztowy. Jak to zrobić?
Link “mailto:” – jak umieścić go w tekście?
Co ciekawe, to bajecznie proste! Korzystając z kreatora Landingi, nawet mniej doświadczonej osobie uda się to bez najmniejszego problemu. Jedyne co trzeba zrobić, to uruchomić kreator, a następnie stworzyć treść strony. Gdy już ją mamy, wybieramy i zaznaczamy interesujący pod kątem linka fragment. Wreszcie klikamy symbol “linku”, a w wyświetlonym oknie, w rubryce “rodzaj linka” wybieramy przekierowanie. Następnie, podajemy adres mailowy w formacie (bez spacji) mailto:1235@12345.com. Ostatnim, ale bardzo ważnym podpunktem jest publikacja strony i sprawdzenie funkcjonalności umieszczonego linku. Nic złego nie powinno się wydarzyć, jednak warto mieć ten etap na uwadze, by w pełni cieszyć się całą funkcjonalnością proponowaną przez ten świetny nowoczesny kreator landing pageów.
Link “mailto:” – jak umieścić go w przycisku?
Ciekawą funkcjonalnością kreatora Landing, jest także możliwość umieszczenia linku przekierowania “mailto:” w przycisku. W tym przypadku, wystarczy przeciągnąć i upuścić w pożądanym miejscu widget “Przycisk”. Następnie określamy rodzaj jako przekierowanie, a adres docelowy w formacie “mailto:1235@1235.com” (bez spacji). Następnie zapisujemy i sprawdzamy zaimplementowaną funkcjonalność.
Rozbudowanie linku “mailto:”
Korzystając z usług Landingi, otrzymujemy także możliwość rozbudowywania linków poprzez odwołanie do samego tekstu, ale także do konkretnych wiadomości, czy też wiadomości email w odpowiedzi na mail nadawcy. Zastosowanie któregoś z tych sposobów gwarantuje podniesienie poziomu aktywizacji użytkowników. A ostatecznie właśnie to jest głównym celem przekierowań na stronę internetową.
Powyżej opisaliśmy trzy główne sposoby umieszczenia w artykule linków tak zwanych odsyłaczy pocztowych. Potrafią one bardzo ułatwić kontakt użytkownika z administratorem oraz w szerszej perspektywie wygenerować dodatkowy ruch na naszym landing page’u. A przecież chodzi właśnie o to, by kolejni użytkownicy dogłębnie poznawali treści, które zaczęliśmy tworzyć. Nie bój się korzystać z różnych funkcjonalności kreatorów landing page’y. Dzięki nim, możesz podnieść swoją treść na zupełnie inny merytoryzny poziom.
cieszymy się, że odwiedzasz nasz portal. Jesteśmy tu dla Ciebie!
Każdego dnia publikujemy najważniejsze informacje z życia Kościoła w Polsce i na świecie. Jednak bez Twojej pomocy sprostanie temu zadaniu będzie coraz trudniejsze.
Dlatego prosimy Cię o wsparcie portalu eKAI.pl za pośrednictwem serwisu Patronite.
Dzięki Tobie będziemy mogli realizować naszą misję. Więcej informacji znajdziesz tutaj.