Katowice: międzynarodowy konkurs na billboard promujący nauczanie Jana Pawła II
06 marca 2014 | 16:28 | ASI Ⓒ Ⓟ
Międzynarodowy konkurs na billboard ewangelizacyjny promujący nauczanie Jana Pawła II organizuje Grupa eM Media z Katowic pod patronatem abp. Wiktora Skworca. Przedsięwzięcie ma charakter otwarty, skierowane jest głównie do grafików, artystów plastyków, jak również do osób oraz firm zajmujących się projektowaniem.
Celem konkursu jest ukazanie istotnych aspektów nauczania Jana Pawła II poprzez wykorzystanie uniwersalnych, współczesnych form komunikowania, takich jak grafika i obraz będących nośnikiem treści w kampaniach outdoorowych.
Wyróżnione w konkursie prace będą wyeksponowane w przestrzeni publicznej m.in. na billboardach i wystawach, wpisując się tym samym w nowatorską formę promowania nauczania Jana Pawła II.
Członek jury konkursu Adam Guzdek podkreśla, że Jan Paweł II to największy autorytet jaki mamy. – Pamiętamy, że przez lata swego pontyfikatu zrobił dla nas bardzo wiele, a teraz chcemy przypomnieć o jego nauczaniu i dlatego zapraszamy grafików, twórców sztuki użytkowej, żeby stworzyli projekt, który poprzez swoje przesłanie będzie w nowoczesny sposób mówił, o tym co Jan Paweł II chciał nam powiedzieć – zaznaczył Guzdek.
Regulamin konkursu i formularz zgłoszeniowy do konkursu dostępne są na stronie www.radioem.pl.
cieszymy się, że odwiedzasz nasz portal. Jesteśmy tu dla Ciebie!
Każdego dnia publikujemy najważniejsze informacje z życia Kościoła w Polsce i na świecie. Jednak bez Twojej pomocy sprostanie temu zadaniu będzie coraz trudniejsze.
Dlatego prosimy Cię o wsparcie portalu eKAI.pl za pośrednictwem serwisu Patronite.
Dzięki Tobie będziemy mogli realizować naszą misję. Więcej informacji znajdziesz tutaj.