Drukuj Powrót do artykułu

Nie pal – przekonuje MTV Polska i TV Puls

20 lipca 2001 | 16:24 | per //pj Ⓒ Ⓟ

Do „fajnego” stylu życia bez palenia papierosów zachęca kampania społeczna, którą od początku lipca emituje kanał muzyczny MTV Polska i TV Puls.

Kampania ma pokazać młodym atrakcyjny sposób życia, w którym nie pali się papierosów, za to poświęca się czas na sport, kino, spotkania towarzyskie i słuchanie muzyki.
Trzy 30-sekundowe spoty, przedstawiające niepalących nastolatków będą emitowane w MTV do 7 października, a w TV Puls do końca sierpnia.
Polska kampania jest częścią europejskiej inicjatywy realizowanej w 38 krajach. Jej celem jest ograniczenie palenia przez młodzież. Badania przeprowadzone w Europie pokazały, że wielu nastolatków eksperymentuje z paleniem, ponieważ uważa, że jest to oznaka „luzu” i „stylu”.
Obecną kampanię przygotowała agencja reklamowa TBWA. Sfinansowały ją trzy firmy tytoniowe, które wspierają ponad 130 programów tego typu w blisko 70 krajach na całym świecie. W Polsce od 1998 r. prowadzony jest Program Odpowiedzialnej Sprzedaży, który ma uniemożliwić osobom niepełnoletnim dostęp do papierosów.

Drogi Czytelniku,
cieszymy się, że odwiedzasz nasz portal. Jesteśmy tu dla Ciebie!
Każdego dnia publikujemy najważniejsze informacje z życia Kościoła w Polsce i na świecie. Jednak bez Twojej pomocy sprostanie temu zadaniu będzie coraz trudniejsze.
Dlatego prosimy Cię o wsparcie portalu eKAI.pl za pośrednictwem serwisu Patronite.
Dzięki Tobie będziemy mogli realizować naszą misję. Więcej informacji znajdziesz tutaj.
Wersja do druku
Nasza strona internetowa używa plików cookies (tzw. ciasteczka) w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Możesz określić warunki przechowywania cookies na Twoim urządzeniu za pomocą ustawień przeglądarki internetowej.
Administratorem danych osobowych użytkowników Serwisu jest Katolicka Agencja Informacyjna sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (KAI). Dane osobowe przetwarzamy m.in. w celu wykonania umowy pomiędzy KAI a użytkownikiem Serwisu, wypełnienia obowiązków prawnych ciążących na Administratorze, a także w celach kontaktowych i marketingowych. Masz prawo dostępu do treści swoich danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu, a także prawo do przenoszenia danych. Szczegóły w naszej Polityce prywatności.