Drukuj Powrót do artykułu

O. Leon Knabit twarzą Małopolski w czasie ŚDM

13 maja 2016 | 11:46 | pra / mz Ⓒ Ⓟ

O. Leon Knabit będzie twarzą kampanii promującej Małopolskę w czasie Światowych Dni Młodzieży Kraków 2016. Tyniecki benedyktyn z małopolskimi koralami na szyi i hasłem „Młodość to stan ducha” pojawi się w mediach społecznościowych, spotach telewizyjnych i billboardach.

Twarzą kampanii promującej Małopolskę w czasie Światowych Dni Młodzieży Kraków 2016 będzie o. Leon Knabit, benedyktyn z Tyńca. „Osoba kochana przez młodych i bardzo aktywna w mediach społecznościowych, czyli w kanałach, które chcemy wykorzystać do promocji Małopolski w związku z ŚDM – mówi Gabriela Prokocka-Kazek. – Chcemy, aby ta kampania pokazywała region jako uosobienie harmonii, mądrości i fantazji – wartości, które wynikają z tożsamości marki Małopolska” – dodaje dyrektor departamentu marki Małopolska.

Komunikacja ma być oparta na połączenie mądrości z inteligentnym humorem, w co bardzo dobrze wpisuje się o. Leon Knabit. Hasłem kampanii będzie: „Młodość to stan ducha”.

„Mamy nadzieję, że pielgrzymi, którzy przyjadą do nas w czasie ŚDM, dzięki naszym działaniom promocyjnym wrócą tu i będą uprawiali nie tylko turystykę religijną, ale pokażemy im Małopolskę jako region, do którego warto przyjechać za kilka miesięcy, ale też, że warto tutaj zainwestować i otworzyć swój biznes” – mówi Jacek Pilch, pełnomocnik Województwa Małopolskiego ds. ŚDM 2016.

Podczas ŚDM Marszałek Województwa Małopolskiego wręczy papieżowi Franciszkowi specjalny różaniec wykonany przez niepełnosprawne dzieci. Różaniec nawiązuje do małopolskiej tradycji – jest koloru czerwonego i wykonany z masy chlebowej, tak jak pierwsze korale.

Jacek Pilch zapowiedział, że do promocji Małopolski w czasie ŚDM zostanie wykorzystane także papieski samochód Renault. Możliwe, że będzie można się także przejechać taksówką z o. Leonem.

Kampania jest adresowana zarówno do Małopolan, mieszkańców całej Polski, a ze względu na charakter ŚDM także do odbiorcy międzynarodowego. Do promocji wykorzystane zostaną telewizja, prasa i outdoor. Kampania ruszy w czerwcu na facebookowym profilu „Małopolska” i profilu ŚDM Kraków 2016. Organizatorzy zakładają, że dzięki kampanii logo Małopolski dotrze do 25 milionów odbiorców.

Drogi Czytelniku,
cieszymy się, że odwiedzasz nasz portal. Jesteśmy tu dla Ciebie!
Każdego dnia publikujemy najważniejsze informacje z życia Kościoła w Polsce i na świecie. Jednak bez Twojej pomocy sprostanie temu zadaniu będzie coraz trudniejsze.
Dlatego prosimy Cię o wsparcie portalu eKAI.pl za pośrednictwem serwisu Patronite.
Dzięki Tobie będziemy mogli realizować naszą misję. Więcej informacji znajdziesz tutaj.
Wersja do druku
Nasza strona internetowa używa plików cookies (tzw. ciasteczka) w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Możesz określić warunki przechowywania cookies na Twoim urządzeniu za pomocą ustawień przeglądarki internetowej.
Administratorem danych osobowych użytkowników Serwisu jest Katolicka Agencja Informacyjna sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (KAI). Dane osobowe przetwarzamy m.in. w celu wykonania umowy pomiędzy KAI a użytkownikiem Serwisu, wypełnienia obowiązków prawnych ciążących na Administratorze, a także w celach kontaktowych i marketingowych. Masz prawo dostępu do treści swoich danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu, a także prawo do przenoszenia danych. Szczegóły w naszej Polityce prywatności.