Drukuj Powrót do artykułu

Promocja książki „Kościół. Stereotypy, uprzedzenia manipulacje”

19 listopada 2012 | 14:54 | pm (KAI) Ⓒ Ⓟ

Katolicka Agencja Informacyjna, Wydawnictwo GAUDIUM oraz Stowarzyszenie Wydawców Katolickich zapraszają na promocję książki „Kościół. Stereotypy, uprzedzenia manipulacje”, która odbędzie się 21 listopada w Lublinie.

Dobiegły końca prace związane z książką Kościół – stereotypy, uprzedzenia, manipulacje. Pod redakcją Marcina Przeciszewskiego i zespołu KAI powstała praca poruszająca temat szermowania stereotypami na temat Kościoła w dzisiejszej Polsce. Autorzy zajmują się trzema grupami stereotypów. Pierwsza to ta będąca dziedzictwem oświecenia powielająca hasła o „wstecznictwie” Kościoła. Druga to stereotypy o tym, że Kościół jest przeciwny demokracji i wolności. Ostatnią grupę tworzą stereotypy o pochodzeniu lewicowym, która postrzega Kościół jako przeszkodę w przebudowie świata: w sferze obyczajowej i społecznej. Książka „Kościół. Stereotypy, uprzedzenia, manipulacje” skupia się właśnie na tych stereotypach, które są dziś powielane przez media i wykorzystywane w debacie publicznej.

W związku z tym chcielibyśmy zaprosić Państwa do wzięcia udziału w promocji książki, która odbędzie się w Lublinie 21 listopada 2012, o godz. 16 w sali C-220 Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego. Spotkanie odbędzie się w ramach XV Kiermaszu Wydawców Katolickich.

Dyskusję poprowadzi ks. Leszek Surma, TVP Lublin. Udział wezmą ks. Roman Szpakowski sdb, Prezes Zarządu SWK oraz Marcin Przeciszewski, prezes Zarządu KAI oraz redaktor Agnieszka Oleszczuk, Wydawnictwo Gaudium.

Wersja do druku
Nasza strona internetowa używa plików cookies (tzw. ciasteczka) w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Możesz określić warunki przechowywania cookies na Twoim urządzeniu za pomocą ustawień przeglądarki internetowej.
Administratorem danych osobowych użytkowników Serwisu jest Katolicka Agencja Informacyjna sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (KAI). Dane osobowe przetwarzamy m.in. w celu wykonania umowy pomiędzy KAI a użytkownikiem Serwisu, wypełnienia obowiązków prawnych ciążących na Administratorze, a także w celach kontaktowych i marketingowych. Masz prawo dostępu do treści swoich danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu, a także prawo do przenoszenia danych. Szczegóły w naszej Polityce prywatności.