Drukuj Powrót do artykułu

Radio Maryja piąte w Polsce, ale ze spadkiem słuchalności

12 sierpnia 2009 | 11:43 | awo / ju. Ⓒ Ⓟ

Radio Maryja jest pod względem słuchalności piątą w Polsce rozgłośnią ogólnopolską – wynika z najnowszych badań Radio Track SMG/KRC A Millward Brown Company.

Jednak udział 1,6 proc. od maja do lipca br. to najsłabszy dotychczasowy wynik rozgłośni toruńskich redemptorystów.

W poprzednim okresie badania ( kwiecień-czerwiec 2009) Radio Maryja miało słuchalność 1,9 proc. Natomiast przed rokiem, w analogicznym okresie czyli miesiącach: maj-lipiec 2008 Radia Maryja słuchało 1,7 proc. Polaków, a przed dwoma laty 2,1 proc. Natomiast średnia słuchalność Radia Maryja w pierwszym półroczu bieżącego roku wynosiła 2 proc.

Z najnowszych badań wynika, że Polacy najchętniej słuchają RMF FM, którego słuchalność w maju-lipcu 2009 osiągnęła poziom 25,5 proc. Na drugim miejscu znalazło się Radio Zet, ze słuchalnością 16,6 proc., na trzecim – Program 1 Polskiego Radia, którego słucha 11,6 proc. Polaków. Czwarte miejsce zajęła Trójka, której słuchalność wzrosła obecnie do 6,3 proc.

Drogi Czytelniku,
cieszymy się, że odwiedzasz nasz portal. Jesteśmy tu dla Ciebie!
Każdego dnia publikujemy najważniejsze informacje z życia Kościoła w Polsce i na świecie. Jednak bez Twojej pomocy sprostanie temu zadaniu będzie coraz trudniejsze.
Dlatego prosimy Cię o wsparcie portalu eKAI.pl za pośrednictwem serwisu Patronite.
Dzięki Tobie będziemy mogli realizować naszą misję. Więcej informacji znajdziesz tutaj.
Wersja do druku
Nasza strona internetowa używa plików cookies (tzw. ciasteczka) w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Możesz określić warunki przechowywania cookies na Twoim urządzeniu za pomocą ustawień przeglądarki internetowej.
Administratorem danych osobowych użytkowników Serwisu jest Katolicka Agencja Informacyjna sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (KAI). Dane osobowe przetwarzamy m.in. w celu wykonania umowy pomiędzy KAI a użytkownikiem Serwisu, wypełnienia obowiązków prawnych ciążących na Administratorze, a także w celach kontaktowych i marketingowych. Masz prawo dostępu do treści swoich danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu, a także prawo do przenoszenia danych. Szczegóły w naszej Polityce prywatności.