Bądź na bieżąco!

Otrzymuj najnowsze informacje wybrane specjalnie dla Ciebie.

Portal eKAI prezentuje część tekstów publikowanych w płatnym serwisie agencyjnym Katolickiej Agencji Informacyjnej. Szczegóły na stronie www.kai.plX

Reklama

»Serwisy»Wiadomości KAI»Życie Kościoła»Dobra książka/Dobry film»Artykuł sponsorowany»Social Media»Kontakt

»Reklama w KAI

Katolicka Agencja Informacyjna oferuje powierzchnie reklamowe w branżowych, płatnych serwisach agencyjnych KAI i Audio KAI, na ogólnodostępnych, popularnych portalach informacyjnych eKAI.pl i dziedzictwo.ekai.pl, a także w tygodnikach „Wiadomości KAI” i „Życie Kościoła”.

Specyfika działalności KAI, jako jedynej w Polsce religijnej agencji prasowej sprawia, że nasze serwisy cieszą się dużym zainteresowaniem ludzi aktywnie zaangażowanych w przeżywanie swojej wiary. To osoby duchowne i świeckie, dla których ważne są chrześcijańskie wartości i styl życia.

 

»Serwisy internetowe

Sprzedaż kampanii reklamowych na portalach Katolickiej Agencji Informacyjnej dokonuje się najczęściej w oparciu o model CPM (Cost per Mille), w którym jednostką rozliczenia jest 1000 emisji danej reklamy internetowej. W celu zamieszczenia reklamy na naszych stronach KAI, prosimy o kontakt z Działem Marketingu. Profesjonalna i życzliwa obsługa dostosuje pakiety ofertowe do oczekiwanych wyników kampanii reklamowej.

REKLAMA DISPLAY
NazwaFormatPołożenieKoszt za tys. odsłon
Billboard750×100góra strony50 PLN
Double Billboard750×200góra strony80 PLN
eKAI Billboard1170×100powyżej „Wiadomości”
+ pod artykułem
90 PLN
Medium Rectangle300×250prawa strona60 PLN
Half Page300×600prawa strona80 PLN
Leaderboard960×250dół strony70 PLN
Dodatkowe usługi
projektowanie reklamy – jpg/pngod 300 PLN
projektowanie reklamy – html5od 400 PLN

Do powyższych cen należy dodać podatek VAT.
Kampanie realizowane są powyżej 10 tys. odsłon.

Do pobrania:

Specyfikacja techniczna bannerów internetowych (pdf)
Cennik formatów 2017 (pdf)

 

»Tygodnik „Wiadomości KAI”

„Wiadomości KAI” to branżowy, dostępny wyłącznie w prenumeracie cotygodniowy biuletyn informacyjny, którego odbiorcami są duchowni Kościoła katolickiego w Polsce, członkowie wspólnot i ruchów kościelnych, parafii i rad parafialnych, a także osoby mocno zaangażowane w życie religijne. Wersje drukowane i elektroniczne pisma prenumerowane są przez ok. 3 tys. parafii.

Wysoki poziom merytoryczny publikowanych tekstów jak i dokładne określona grupa odbiorców sprawia, że kampanie realizowane na łamach czasopisma, odnoszą dużą skuteczność oddziaływania na grupę odbiorców.

REKLAMA W TYGODNIKU „WIADOMOŚCI KAI”
IV strona okładki – kolor, kreda
cała strona2 500 zł
1/2 strony1 500 zł
II i III strona okładki – kolor, kreda
cała strona2 000 zł
1/2 strony1 200 zł
Środek – czarno-biały, offset
moduł 60 mm/90mm800 PLN
pozostałe formatydo uzgodnienia
Dodatkowe
insertdo uzgodnienia

Do pobrania:

Specyfikacja techniczna reklam w tygodnikach (pdf)

 

»Tygodnik „Życie Kościoła”

„Życie Kościoła” to jedyna w Polsce gazeta wydawana w formie plakatu do gablot parafialnych. Dzięki temu zasięg każdego egzemplarza wzrasta tysiąckrotnie, gdyż trafia do ludzi, którzy wchodzą do kościoła.

 

REKLAMA W TYGODNIKU „ŻYCIE KOŚCIOŁA”
cała strona6 000 PLN
moduł podstawowy – 174/174 mm3 000 PLN
pozostałe formatydo uzgodnienia

Do pobrania:

Specyfikacja techniczna reklam w tygodnikach (pdf)

 

»Dobra książka / Dobry film

„Dobra książka” i „Dobry film” to oferty reklamowe przygotowane specjalnie dla wydawców, producentów i dystrybutorów. Ten pakiet pozwala dotrzeć do szerokiej grupy odbiorców i wypromować filmowe i książkowe nowości.

Pakiet reklamowy „Dobra książka” i „Dobry film” zawsze dostosowywany jest do indywidualnych oczekiwań wydawcy. Realizowana najczęściej w okresie 30 dni kampania może uwzględniać m.in. emisję bannerów na portalach internetowych i w tygodniku „Wiadomości KAI”, artykuły sponsorowane oraz emisję materiałów promocyjnych za pośrednictwem mediów społecznościowych.

Szczególnie dedykowane wydawcom i dystrybutorom są spójne z koncepcją portalu eKAI.pl i popularne wśród jego czytelników sekcje „Dobra książka” i „Dobry film”, dostępne na stronie głównej portalu eKAI.

Szczegółowych informacji na temat oferty udziela Dział Marketingu KAI.

 

»Artykuł sponsorowany

Artykuł sponsorowany to forma subtelnej reklamy, która polega na publikacji profesjonalnego artykułu zawierającego wartościową treść dla czytelnika. Dzięki zamieszczonych informacji, linków, czy grafik pozwala bezpośrednio odpowiedzieć na zainteresowanie czytelnika. Materiał może być adresowany zarówno do odbiorców płatnego serwisu agencyjnego, otwartego portalu eKAI.pl, a także branżowych tygodników „Wiadomości KAI” i „Życie Kościoła” oraz codziennego Internetowego Dziennika Katolickiego, dystrybuowanego do kilkunastu tysięcy duchownych w Polsce i za granicą.

Zgodnie z treścią ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji artykuł opatrzony jest informacją „sponsorowane”.

ARTYKUŁ SPONSOROWANY
opracowanie artykułu (w oparciu o dostarczone materiały)od 250 PLN
EMISJA
Portal eKAI.pl300 PLN
Portal eKAI.pl i Serwis agencyjny KAI500 PLN
Tygodnik „Wiadomości KAI”400 PLN
Tygodnik „Życie Kościoła”do uzgodnienia
Internetowy Dziennika Katolicki / mailingod 300 PLN

 

»Media społecznościowe

W ofercie KAI znajduje się również dystrybucja informacji za pośrednictwem profili w najpopularniejszych mediach społecznościowych. Dzięki dynamice prowadzonych profili nasze treści docierają do kilkuset tysięcy odbiorców Facebooka, oraz kilkudziesięciu tysięcy użytkowników Twittera i Instagrama. Szczegółowych informacji na temat oferty społecznościowej udziela Dział Marketingu KAI.

 

»Kontakt

Katolicka Agencja Informacyjna
Dział Sprzedaży i Marketingu

Skwer Kard. S. Wyszyńskiego 9
01-015 Warszawa

tel: +48 22 838 80 63
fax: +48 22 635 45 35
mail: marketing[at]ekai.pl
prenumerata[at]ekai.pl

Małgorzata Starzyńska
Manager PR

tel: +48 22 838 80 63
mail: malgorzata.starzynska[at]ekai.pl

Anna Mirkiewicz
Specjalista ds. marketingu i sprzedaży

tel: +48 22 838 80 63
mail: a.mirkiewicz[at]ekai.pl

Nasza strona internetowa używa plików cookies (tzw. ciasteczka) w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych.