Reklama

»Serwisy»Wiadomości KAI»Życie Kościoła»Dobra książka/Dobry film»Artykuł sponsorowany»Social Media»Kontakt

»Reklama w KAI

Katolicka Agencja Informacyjna oferuje powierzchnie reklamowe w branżowych, płatnych serwisach agencyjnych (system.ekai.pl oraz audio.ekai.pl), na ogólnodostępnych, popularnych portalach informacyjnych: eKAI.pl i dziedzictwo.ekai.pl, a także w tygodnikach „Wiadomości KAI” i „Życie Kościoła”.

Specyfika działalności KAI, jako jedynej w Polsce religijnej agencji prasowej sprawia, że nasze serwisy cieszą się dużym zainteresowaniem ludzi aktywnie zaangażowanych w przeżywanie swojej wiary. To osoby duchowne i świeckie, dla których ważne są chrześcijańskie wartości i styl życia.

 

»Serwisy internetowe

Sprzedaż kampanii reklamowych na portalach Katolickiej Agencji Informacyjnej dokonuje się najczęściej w oparciu o model CPM (Cost per Mille), w którym jednostką rozliczenia jest 1000 emisji danej reklamy internetowej.

W celu zamieszczenia reklamy na naszych stronach internetowych, prosimy o kontakt z Działem Marketingu. Profesjonalna i życzliwa obsługa dostosuje pakiety ofertowe do potrzeb, Państwa kampanii reklamowej.

REKLAMA DISPLAY
Lp.NazwaFormatPołożenieKoszt za tys. odsłon
1.Billboard750×100 pxnagłówek wszystkich stron witryny50 PLN
2.Double Billboard750×200 pxnagłówek wszystkich stron witryny80 PLN
3.Leaderboard970×250 pxgóra strony90 PLN
4.Double Billboard750×200 pxśrodek strony60 PLN
5.Leaderboard970×250 pxdół strony70 PLN
6.Medium Rectangle300×250 pxprawa strona60 PLN
7.Half Page300×600 pxprawa strona70 PLN
Dodatkowe usługi
projektowanie reklamy – jpg/pngod 200 PLN
projektowanie reklamy – html5od 300 PLN

Do powyższych cen należy dodać podatek VAT.
Kampanie realizowane są powyżej 10 tys. odsłon.
Do każdej kreacji należy przygotować również wersję bannera na urządzenia mobilne o rozmiarze 336×280 px

Do pobrania:

Specyfikacja techniczna bannerów internetowych (pdf)
Cennik i układ formatów reklamowych 2019 (pdf)

 

»Tygodnik „Wiadomości KAI”

„Wiadomości KAI” to branżowy, dostępny wyłącznie w prenumeracie, cotygodniowy biuletyn informacyjny, którego odbiorcami są duchowni Kościoła katolickiego w Polsce, członkowie wspólnot i ruchów kościelnych, parafii i rad parafialnych, a także osoby mocno zaangażowane w życie religijne. Wersje drukowane i elektroniczne pisma prenumerowane są przez ok. 3 tys. parafii.

Wysoki poziom merytoryczny publikowanych tekstów jak i dokładne określona grupa odbiorców sprawia, że kampanie realizowane na łamach czasopisma, odnoszą dużą skuteczność oddziaływania na grupę odbiorców.

REKLAMA W TYGODNIKU „WIADOMOŚCI KAI”
IV strona okładki – kolor, kreda
cała strona2 500 zł
1/2 strony1 500 zł
II i III strona okładki – kolor, kreda
cała strona2 000 zł
1/2 strony1 200 zł
Środek – czarno-biały, offset
moduł (60×90 mm)800 PLN
pozostałe formatydo uzgodnienia
Dodatkowe
insertdo uzgodnienia

Do pobrania:

Specyfikacja techniczna reklam w tygodniku „Wiadomości KAI”

 

»Tygodnik „Życie Kościoła”

„Życie Kościoła” to jedyna w Polsce gazeta wydawana w formie plakatu do gablot parafialnych. Dzięki temu zasięg każdego egzemplarza wzrasta tysiąckrotnie, gdyż trafia do ludzi, którzy wchodzą do kościoła.

 

REKLAMA W TYGODNIKU „ŻYCIE KOŚCIOŁA”
cała strona6 000 PLN
pełen łam (174×370 mm)4 500 PLN
moduł podstawowy (174×174 mm)3 000 PLN
pozostałe formatydo uzgodnienia

Do pobrania:

Specyfikacja techniczna reklam w tygodniku „Życie Kościoła”

 

»Dobra książka / Dobry film

„Dobra książka” i „Dobry film” to oferty reklamowe przygotowane specjalnie dla wydawców, producentów i dystrybutorów. Ten pakiet pozwala dotrzeć do szerokiej grupy odbiorców i wypromować filmowe i książkowe nowości.

Pakiet reklamowy „Dobra książka” i „Dobry film” zawsze dostosowywany jest do indywidualnych oczekiwań wydawcy. Realizowana najczęściej w okresie 30 dni kampania może uwzględniać m.in. emisję bannerów na portalach internetowych i w tygodniku „Wiadomości KAI”, artykuły sponsorowane oraz emisję materiałów promocyjnych za pośrednictwem mediów społecznościowych.

Szczególnie dedykowane wydawcom i dystrybutorom są spójne z koncepcją portalu eKAI.pl i popularne wśród jego czytelników sekcje „Dobra książka” i „Dobry film”, dostępne na stronie głównej portalu eKAI.

Szczegółowych informacji na temat oferty udziela Dział Marketingu KAI.

 

»Artykuł sponsorowany

Artykuł sponsorowany to forma subtelnej reklamy, która polega na publikacji profesjonalnego artykułu zawierającego wartościową treść dla czytelnika. Dzięki zamieszczonych informacji, linków, czy grafik pozwala bezpośrednio odpowiedzieć na zainteresowanie czytelnika. Materiał może być adresowany zarówno do odbiorców płatnego serwisu agencyjnego, otwartego portalu eKAI.pl, a także branżowego tygodnika „Wiadomości KAI” i codziennego Internetowego Dziennika Katolickiego, dystrybuowanego do kilkunastu tysięcy duchownych w Polsce i za granicą.

Zgodnie z treścią ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji artykuł opatrzony jest informacją „sponsorowane”.

ARTYKUŁ SPONSOROWANY
opracowanie artykułu (w oparciu o dostarczone materiały)od 300 PLN
EMISJA
Serwis agencyjny KAIdo uzgodnienia
Portal eKAI.pldo uzgodnienia
Tygodnik „Wiadomości KAI”do uzgodnienia
Internetowy Dziennika Katolicki / mailingdo uzgodnienia

 

»Media społecznościowe

W ofercie KAI znajduje się również dystrybucja informacji za pośrednictwem profili w najpopularniejszych mediach społecznościowych. Dzięki dynamice prowadzonych profili nasze treści docierają do kilkuset tysięcy odbiorców Facebooka oraz kilkudziesięciu tysięcy użytkowników Twittera i Instagrama. Szczegółowych informacji na temat oferty społecznościowej udziela Dział Marketingu KAI.

 

»Kontakt

Katolicka Agencja Informacyjna
Dział Marketingu i Sprzedaży

Skwer Kard. S. Wyszyńskiego 9
01-015 Warszawa

tel: +48 22 838 80 63
fax: +48 22 635 45 35
mail: marketing[at]ekai.pl
prenumerata[at]ekai.pl

Rafał Łączny
Dyrektor Działu Marketingu i Sprzedaży

tel: +48 604 163 558
mail: rlaczny[at]ekai.pl

Anna Mirkiewicz
Specjalista ds. marketingu i sprzedaży

tel: +48 22 838 80 63
mail: a.mirkiewicz[at]ekai.pl

Nasza strona internetowa używa plików cookies (tzw. ciasteczka) w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Możesz określić warunki przechowywania cookies na Twoim urządzeniu za pomocą ustawień przeglądarki internetowej.
Administratorem danych osobowych użytkowników Serwisu jest Katolicka Agencja Informacyjna sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (KAI). Dane osobowe przetwarzamy m.in. w celu wykonania umowy pomiędzy KAI a użytkownikiem Serwisu, wypełnienia obowiązków prawnych ciążących na Administratorze, a także w celach kontaktowych i marketingowych. Masz prawo dostępu do treści swoich danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu, a także prawo do przenoszenia danych. Szczegóły w naszej Polityce prywatności.