Drukuj Powrót do artykułu

Reklamy zachęcą do powrotu do Kościoła

27 sierpnia 2009 | 11:29 | rk / ju. Ⓒ Ⓟ

Aby przyciągnąć niepraktykujących katolików z powrotem do Kościoła, diecezjalna Kuria w Sacramento w amerykańskim stanie Kalifornia zorganizuje kampanię telewizyjną.

Adresatami spotów ma być około 800 tysięcy wiernych, nie biorących regularnie udziału we Mszach św.
Szacuje się, że, co tydzień na nabożeństwach w kościołach na terenie diecezji pojawia się tylko 136 tysięcy katolików.

Sacramento jest jedną z ośmiu diecezji USA, które postanowiły sięgnąć po telewizyjną reklamę, by zachęcić ludzi do powrotu do Kościoła. Wiadomo już, że metoda ta przynosi wymierny skutek. W ubiegłym roku w diecezji Phoenix, dzięki podobnej kampanii, do Kościoła wróciło 90 tysięcy katolików.
Reklamówki zamówione przez diecezję Sacramento wyemitowane zostaną 1200 razy w czasie od 18 grudnia br. do 31 styczna 2010 roku. Koszty przedsięwzięcia, wynoszące 380 tysięcy dolarów, pokryć mają pieniądze z datków wiernych.

Drogi Czytelniku,
cieszymy się, że odwiedzasz nasz portal. Jesteśmy tu dla Ciebie!
Każdego dnia publikujemy najważniejsze informacje z życia Kościoła w Polsce i na świecie. Jednak bez Twojej pomocy sprostanie temu zadaniu będzie coraz trudniejsze.
Dlatego prosimy Cię o wsparcie portalu eKAI.pl za pośrednictwem serwisu Patronite.
Dzięki Tobie będziemy mogli realizować naszą misję. Więcej informacji znajdziesz tutaj.
Wersja do druku
Nasza strona internetowa używa plików cookies (tzw. ciasteczka) w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Możesz określić warunki przechowywania cookies na Twoim urządzeniu za pomocą ustawień przeglądarki internetowej.
Administratorem danych osobowych użytkowników Serwisu jest Katolicka Agencja Informacyjna sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (KAI). Dane osobowe przetwarzamy m.in. w celu wykonania umowy pomiędzy KAI a użytkownikiem Serwisu, wypełnienia obowiązków prawnych ciążących na Administratorze, a także w celach kontaktowych i marketingowych. Masz prawo dostępu do treści swoich danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu, a także prawo do przenoszenia danych. Szczegóły w naszej Polityce prywatności.