Religijne strony najpopularniejsze
11 czerwca 2011 | 11:29 | rk / ms Ⓒ Ⓟ
Ewangelizacyjne strony na portalu społecznościowym – „Jesus Daily” oraz poświęcona Pismu Świętemu „The Bible” – najbardziej angażują użytkowników Facebooka.
Strony te wyprzedzają pod względem interaktywności strony poświęcone takim gwiazdom muzyki, jak Lady Gaga czy Justin Bieber, lub słynnym klubom piłkarskim czy też Harry’emu Potterowi. Najnowszy ranking popularności i aktywności stron użytkowników Facebooka podał serwis allfacebook.com, który prezentuje takie zestawienia co tydzień.
Z rankingu wynika, że „Jesus Daily” ma poand 5,6 mln fanów a „The Bible” ponad 7,3 mln. Nie jest to dużo w porównaniu na przykład ze stroną Lady Gagi (ponad 36 mln fanów), jednak to właśnie na chrześcijańskich stronach obserwuje się największą aktywność użytkowników. Ludzie zamieszczają komentarze, wpisują swoje uwagi lub najczęściej modlitwy. W minionym tygodniu na stronie „Jesus Daily” pojawiło się ponad 1,5 mln wpisów, a niewiele mniej na „The Bible”. Dla porównania na stronie Facebooka poświeconej Manchester United zanotowano na przełomie maja i czerwca około pół miliona wpisów.
Na stronie Facebooka „Jesus Daily”, której twórcą jest dyrektor ds. badań medycznych w Physicians Laboratories, Inc. w Kernersville w stanie Karolina Północna, dr Aaron Tabor, przeczytać można, że głównym celem strony jest pomoc w tym, by 50 tys. ludzi przyjęło Jezusa w tym roku. Strona powstała w 2009 roku.
W czołowej dwudziestce rankingu na najbardziej interaktywne strony Facebooka znalazły się jeszcze dwa portale religijne: „Jesus Christ” (8. miejsce – ponad 418 tys. wpisów) oraz „ILoveAllaah.com” (20. miejsce – prawie 271 tys. wpisów).
cieszymy się, że odwiedzasz nasz portal. Jesteśmy tu dla Ciebie!
Każdego dnia publikujemy najważniejsze informacje z życia Kościoła w Polsce i na świecie. Jednak bez Twojej pomocy sprostanie temu zadaniu będzie coraz trudniejsze.
Dlatego prosimy Cię o wsparcie portalu eKAI.pl za pośrednictwem serwisu Patronite.
Dzięki Tobie będziemy mogli realizować naszą misję. Więcej informacji znajdziesz tutaj.