Rzecznik Episkopatu: media społecznościowe są konieczne w komunikacji Kościoła
03 września 2020 | 11:35 | BPKEP / hsz | Warszawa Ⓒ Ⓟ
Obecność w mediach społecznościowych jest konieczna we współczesnej komunikacji Kościoła z mediami i wiernymi. Jest to najszybszy i najskuteczniejszy sposób komunikacji z szerokim gronem odbiorców – powiedział rzecznik Episkopatu ks. Leszek Gęsiak SJ. Od 2 września nowy rzecznik KEP obecny jest w mediach społecznościowych – na Twitterze i na Facebooku.
Rzecznik Episkopatu podkreślił, że media społecznościowe są nie tylko szansą dla Kościoła, aby dotrzeć do tych użytkowników, którzy pozostają daleko od wspólnoty wiernych, ale również, by Kościół nie był wyłączony z tej szybkiej i bezpośredniej komunikacji, z której korzystają miliony osób.
„Dzięki mojej obecności w mediach społecznościowych będę mógł uczestniczyć w wirtualnej wspólnocie wierzących oraz przyczyniać się do promocji wartości chrześcijańskich w Internecie. Jest to doskonała okazja do ewangelizacji tego cyfrowego kontynentu, na którym można spotkać wiele osób poszukujących i wątpiących” – powiedział ks. Leszek Gęsiak SJ.
Media społecznościowe są szansą szybkiej i bezpośredniej komunikacji Kościoła, jak również szansą dotarcia do tych, którzy pozostają daleko od wspólnoty wiernych.
Witam serdecznie wszystkich użytkowników Twittera!
— ks. Leszek Gęsiak SJ (@rzecznikKEPpl) September 2, 2020
W mediach społecznościowych obecny jest już przewodniczący Episkopatu abp Stanisław Gądecki, wielu polskich biskupów i wiele diecezji oraz Biuro Prasowe Konferencji Episkopatu Polski. Ks. Leszek Gęsiak dołącza do grona użytkowników mediów społecznościowych, aby docierać z wiadomościami Episkopatu do jeszcze większej liczby osób.
cieszymy się, że odwiedzasz nasz portal. Jesteśmy tu dla Ciebie!
Każdego dnia publikujemy najważniejsze informacje z życia Kościoła w Polsce i na świecie. Jednak bez Twojej pomocy sprostanie temu zadaniu będzie coraz trudniejsze.
Dlatego prosimy Cię o wsparcie portalu eKAI.pl za pośrednictwem serwisu Patronite.
Dzięki Tobie będziemy mogli realizować naszą misję. Więcej informacji znajdziesz tutaj.