Drukuj Powrót do artykułu

Rzecznik Episkopatu: media społecznościowe są konieczne w komunikacji Kościoła

03 września 2020 | 11:35 | BPKEP / hsz | Warszawa Ⓒ Ⓟ

Sample Fot. Episkopat.pl

Obecność w mediach społecznościowych jest konieczna we współczesnej komunikacji Kościoła z mediami i wiernymi. Jest to najszybszy i najskuteczniejszy sposób komunikacji z szerokim gronem odbiorców – powiedział rzecznik Episkopatu ks. Leszek Gęsiak SJ. Od 2 września nowy rzecznik KEP obecny jest w mediach społecznościowych – na Twitterze i na Facebooku.

Rzecznik Episkopatu podkreślił, że media społecznościowe są nie tylko szansą dla Kościoła, aby dotrzeć do tych użytkowników, którzy pozostają daleko od wspólnoty wiernych, ale również, by Kościół nie był wyłączony z tej szybkiej i bezpośredniej komunikacji, z której korzystają miliony osób.

„Dzięki mojej obecności w mediach społecznościowych będę mógł uczestniczyć w wirtualnej wspólnocie wierzących oraz przyczyniać się do promocji wartości chrześcijańskich w Internecie. Jest to doskonała okazja do ewangelizacji tego cyfrowego kontynentu, na którym można spotkać wiele osób poszukujących i wątpiących” – powiedział ks. Leszek Gęsiak SJ.

W mediach społecznościowych obecny jest już przewodniczący Episkopatu abp Stanisław Gądecki, wielu polskich biskupów i wiele diecezji oraz Biuro Prasowe Konferencji Episkopatu Polski. Ks. Leszek Gęsiak dołącza do grona użytkowników mediów społecznościowych, aby docierać z wiadomościami Episkopatu do jeszcze większej liczby osób.

Drogi Czytelniku,
cieszymy się, że odwiedzasz nasz portal. Jesteśmy tu dla Ciebie!
Każdego dnia publikujemy najważniejsze informacje z życia Kościoła w Polsce i na świecie. Jednak bez Twojej pomocy sprostanie temu zadaniu będzie coraz trudniejsze.
Dlatego prosimy Cię o wsparcie portalu eKAI.pl za pośrednictwem serwisu Patronite.
Dzięki Tobie będziemy mogli realizować naszą misję. Więcej informacji znajdziesz tutaj.
Wersja do druku
Nasza strona internetowa używa plików cookies (tzw. ciasteczka) w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Możesz określić warunki przechowywania cookies na Twoim urządzeniu za pomocą ustawień przeglądarki internetowej.
Administratorem danych osobowych użytkowników Serwisu jest Katolicka Agencja Informacyjna sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (KAI). Dane osobowe przetwarzamy m.in. w celu wykonania umowy pomiędzy KAI a użytkownikiem Serwisu, wypełnienia obowiązków prawnych ciążących na Administratorze, a także w celach kontaktowych i marketingowych. Masz prawo dostępu do treści swoich danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu, a także prawo do przenoszenia danych. Szczegóły w naszej Polityce prywatności.