Drukuj Powrót do artykułu

Telewizyjne “Czasy” po raz 250

09 czerwca 2002 | 10:26 | tk //ad Ⓒ Ⓟ

Realizowany we współpracy KAI telewizyjny magazyn informacyjny “Czasy” w bieżącą niedzielę będzie nadany po raz 250. Program ma już blisko 6 lat.

Celem magazynu jest przegląd najważniejszych wydarzeń z życia Kościoła w Polsce i na świecie. “Czasy” są obecnie jedynym religijnym programem informacyjnym na ogólnopolskiej antenie TVP. Pierwszy raz widzowie obejrzeli program we wrześniu 1996 roku.
W ciągu blisko 6 lat swego istnienia nadał on kilkaset felietonów o życiu Kościoła w Polsce i na świecie. Zrealizowano też wiele materiałów o innych Kościołach oraz najważniejszych wydarzeniach w życiu wielkich religii świata.
Specjalnie dla “Czasów” wypowiadały się takie osobistości jak ekumeniczny patriarcha Konstantynopola Bartłomiej I, prezydent Czech Václav Havel, kardynałowie Joseph Ratzinger, Franz König, Angelo Sodano i wielu innych hierarchów oraz osobistości z różnych kontynentów. Ekipa “Czasów” docierała do wielu zakątków świata, przywożąc materiały filmowe m.in. z Kenii, Tanzanii, Peru, Turcji, Brazylii, Stanów Zjednoczonych i wielu krajów europejskich. Program towarzyszył też przemianom społecznym i religijnym w naszej części Europy i krajach b. ZSRR.
23 czerwca nadane zostanie ostatnie przed wakacjami wydanie tego magazynu, który wróci na antenę we wrześniu br.
Szefem programu jest od początku Tomasz Królak, wydawcą – Grzegorz Szuplewski, prowadzącą – Urszula Nelken.

Wersja do druku
Nasza strona internetowa używa plików cookies (tzw. ciasteczka) w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Możesz określić warunki przechowywania cookies na Twoim urządzeniu za pomocą ustawień przeglądarki internetowej.
Administratorem danych osobowych użytkowników Serwisu jest Katolicka Agencja Informacyjna sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (KAI). Dane osobowe przetwarzamy m.in. w celu wykonania umowy pomiędzy KAI a użytkownikiem Serwisu, wypełnienia obowiązków prawnych ciążących na Administratorze, a także w celach kontaktowych i marketingowych. Masz prawo dostępu do treści swoich danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu, a także prawo do przenoszenia danych. Szczegóły w naszej Polityce prywatności.