USA: szkoły katolickie reklamują się w kinach
02 sierpnia 2007 | 11:14 | rk//mam Ⓒ Ⓟ
Kościół lokalny w Filadelfii reklamuje swą działalność edukacyjną na wielkim ekranie. 30-sekundowy spot reklamowy, zachęcający do zapisywania się do szkół katolickich na terenie archidiecezji, pojawia się przed seansami filmowymi w kinach całego stanu Pensylwania.
Kościół lokalny w Filadelfii reklamuje swą działalność edukacyjną na wielkim ekranie. 30-sekundowy spot reklamowy, zachęcający do zapisywania się do szkół katolickich na terenie archidiecezji, pojawia się przed seansami filmowymi w kinach całego stanu Pensylwania.
Widzowie mogą go zobaczyć w 264 kinach. Ta szczególna reklama poprzedza tylko filmy bez ograniczeń wiekowych (G) lub te, które wymagają zgody rodzica (PG i PG-13).
Według rzeczniczki archidiecezji Donny Farrell, kinowe spoty reklamowe są skutkiem wcześniejszych działań marketingowych, polegających na rozmieszczaniu bilboardów autobusowych, zamieszczaniu ogłoszeń prasowych i nadawaniu komunikatów radiowych. Wszystko to ma zachęcić do wyboru katolickich podstawówek i szkół średnich. „Przed wieloma diecezjami w kraju stoją teraz poważne wyzwania. Nie jesteśmy inni” – mówi rzeczniczka.
W ciągu ostatnich sześciu lat liczba uczniów uczęszczających do katolickich szkół podstawowych prowadzonych przez archidiecezję w Filadelfii spadła z blisko 79 tysięcy do około 62,5 tysiąca. W tym samym czasie liczba uczniów liceów katolickich zmniejszyła się z ponad 23 tysięcy do niespełna 21 tysięcy.
cieszymy się, że odwiedzasz nasz portal. Jesteśmy tu dla Ciebie!
Każdego dnia publikujemy najważniejsze informacje z życia Kościoła w Polsce i na świecie. Jednak bez Twojej pomocy sprostanie temu zadaniu będzie coraz trudniejsze.
Dlatego prosimy Cię o wsparcie portalu eKAI.pl za pośrednictwem serwisu Patronite.
Dzięki Tobie będziemy mogli realizować naszą misję. Więcej informacji znajdziesz tutaj.