Wadowice: 45-sekundowy spot reklamuje rodzinne miasto Karola Wojtyły
01 kwietnia 2011 | 16:57 | rk Ⓒ Ⓟ
Dwoje młodych ludzi zwiedza rodzinne miasto Jana Pawła II: oglądają oni chrzcielnicę w wadowickiej bazylice, zwiedzają Muzeum Miejskie, tymczasową wystawę Muzeum Rodzinnego Jana Pawła II, jedzą kremówki – tak wygląda krótki spot, który reklamuje Wadowice. 45-sekundowy klip ma być wyświetlany w kinach Małopolskiej Sieci Kin Cyfrowych przed seansami i w internecie.
W spocie pojawia się oficjalne logo uroczystości związanych z beatyfikacją Karola Wojtyły w jego rodzinnym mieście: profil twarzy Jana Pawła II wkomponowany w białą aureolę świętości, na tle zarysów wadowickiej bazyliki. Lektor wypowiada także hasło wadowickiej kampanii, przygotowującej do pierwszomajowego wydarzenia – słynny papieski cytat: „Tu wszystko się zaczęło”, odwołujący się do słów Ojca Świętego wypowiedzianych w 1999 r. podczas spotkania na rynku w Wadowicach.
Reklamowy spot powstał na zamówienie władz miasta. Jego autorami są Tomasz Kotaś i Krzysztof Sarapata z firmy Tokksa.
cieszymy się, że odwiedzasz nasz portal. Jesteśmy tu dla Ciebie!
Każdego dnia publikujemy najważniejsze informacje z życia Kościoła w Polsce i na świecie. Jednak bez Twojej pomocy sprostanie temu zadaniu będzie coraz trudniejsze.
Dlatego prosimy Cię o wsparcie portalu eKAI.pl za pośrednictwem serwisu Patronite.
Dzięki Tobie będziemy mogli realizować naszą misję. Więcej informacji znajdziesz tutaj.