Drukuj Powrót do artykułu

Zmiana w zarządzie TV Puls

19 czerwca 2007 | 11:22 | im Ⓒ Ⓟ

Zmiany w zarządzie TV Puls – członka zarządu z ramienia prowincji ojców franciszkanów konwentualnych, o. Zdzisława Dzido – który złożył rezygnację – zastąpił o. Mariusz Słowik. O zmianach poinformował KAI w specjalnym komunikacie prowincjał, o. Grzegorz Bartosik.

Zmiana nastąpiła 14 czerwca br. O. Dzido, który przez ostatnie 4 lata pełnił funkcję prezesa zarządu TV Puls, a od 10 maja 2007 r. funkcje członka zarządu, objął urząd gwardiana (przełożonego klasztoru) i proboszcza w klasztorze-sanktuarium w Łodzi-Łagiewnikach. „Prowincja wyraża ogromną wdzięczność Ojcu Zdzisławowi za kierowanie Telewizją Puls przez ostatnie cztery lata” – napisał o. Bartosik w komunikacie.
Nowy członek zarządu TV Puls, o. Mariusz Słowik (ur. 1962) jest doktorem teologii, ze specjalności teologia rodziny. Pełnił między innymi funkcję wykładowcy w Wyższym Seminarium Duchownym Ojców Franciszkanów w Łodzi-Łagiewnikach, oraz funkcję proboszcza w parafii w Radziejowie (1995-2000) oraz Niepokalanowie (2000-2004). Obecnie jest także ekonomem Prowincji.
Prezesem telewizji Puls jest Farell Meisel, przedstawiciel News Corporation amerykańskiego magnata medialnego Ruperta Murdocha, Amerykanin, fachowiec z międzynarodowym, 30-letnim doświadczeniem w mediach. Do News Corp. należy 35 proc. udziałów w TV Puls, a 5 proc. ma Dariusz Dąbski, przewodniczący Rady Nadzorczej Telewizji TV Puls. Trzecią osobą w zarządzie jest dyrektor finansowy Beata Dymacz.
W styczniu br. KRRiTV zmieniła TV Puls koncesję z wyspecjalizowanej na uniwersalną. Według poprzedniej koncesji stacja musiała 70 proc. czasu nadawania emitować audycje i przekazy społeczno-religijne. Po obecnej zmianie koncesji cały program będzie miał charakter uniwersalny, ale treści religijne mają w nim stanowić nie mniej niż jedną godzinę w dobowym czasie emisji programu.
Program TV Puls – w świetle założeń- będzie mieć formułę chrześcijańsko-rodzinnego. I to będzie stanowić jego wyróżnik na rynku medialnym w Polsce.
Niedawno TV Puls objęła nowy lokal na Chełmskiej w Warszawie i obecnie jest on urządzany i wyposażany w specjalistyczny sprzęt. Będą tu dwa profesjonalne studia. Obecnie stacja jest na etapie rekrutacji nowych pracowników. W sumie planowane jest zatrudnienie 250 do 300 osób.
W materiałach promocyjnych News Corp. podkreśla się, że TV Puls to ogólnodostępny kanał telewizyjny, którego oferta koncentruje się na programach rodzinnych promujących wartości chrześcijańskie. Sygnał stacji dociera do około 60 proc. ludności Polski. Strategia News Corp. dla TV Puls zakłada ścisłą współpracę z prowincją franciszkanów w celu rewitalizacji oferty programowej TV Puls, wprowadzenia doświadczonej zachodniej i polskiej kadry zarządzającej, zwiększenia dystrybucji w sieciach kablowych i satelitarnych oraz uzyskania nowych częstotliwości.
Działalność News Corp. obejmuje przemysł filmowy, prasę, telewizję płatną i ogólnodostępną, sieci telewizji kablowej, internet, radio, działalność wydawniczą (książki i czasopisma), marketing konsumencki oraz reklamę zewnętrzną.

Drogi Czytelniku,
cieszymy się, że odwiedzasz nasz portal. Jesteśmy tu dla Ciebie!
Każdego dnia publikujemy najważniejsze informacje z życia Kościoła w Polsce i na świecie. Jednak bez Twojej pomocy sprostanie temu zadaniu będzie coraz trudniejsze.
Dlatego prosimy Cię o wsparcie portalu eKAI.pl za pośrednictwem serwisu Patronite.
Dzięki Tobie będziemy mogli realizować naszą misję. Więcej informacji znajdziesz tutaj.
Wersja do druku
Nasza strona internetowa używa plików cookies (tzw. ciasteczka) w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Możesz określić warunki przechowywania cookies na Twoim urządzeniu za pomocą ustawień przeglądarki internetowej.
Administratorem danych osobowych użytkowników Serwisu jest Katolicka Agencja Informacyjna sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (KAI). Dane osobowe przetwarzamy m.in. w celu wykonania umowy pomiędzy KAI a użytkownikiem Serwisu, wypełnienia obowiązków prawnych ciążących na Administratorze, a także w celach kontaktowych i marketingowych. Masz prawo dostępu do treści swoich danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu, a także prawo do przenoszenia danych. Szczegóły w naszej Polityce prywatności.